Despre acest program
Cursul de fata este un program special care, te va ”echipa” cu tot ce ai nevoie pentru a face din pasiunea ta in yoga, nu doar o meserie pentru o viata ci si, o mica afacere.
Programul de fata te va ajuta sa dobandesti aptitudini in urma carora sa poti face pasii esentiali, pe care nu ii afli la niciun curs de formare instructori yoga, nici pe piata din Romania si nici pe cea din lume.
Sub 5% din cursurile de formare instructori yoga din lume, ofera cunostinte de maximum 3 ore!!! din domeniul marketingul si/sau businessului, ceea ce este irelevant DACA vrei sa pornesti ceva concret in domeniul afacerii tale si sa castigi primi bani.
Obiectivele cursului
Cele doua componente importante ale acestui curs sunt: cunostintele de Business si Marketing. Ambele sunt importante atunci cand, ne dorim sa facem primii pasi sustenabili si sa incepem a genera profituri.
La finalul acestui curs vei putea sa:
- faci corelatii inteligente si logice intre karma si latura de business pe care o desfasori in domeniul yoga sau coaching-ului
- intelegi impactul subconstientului si felul in care acesta lucreaza in relatia cu clientii tai dar si cu latura de business
- intelegi si sa corelezi meridianele energetice din Yin Yoga, doshele din Ayurveda, Chakrele, tehnicile de pranayama, meditatiile specifice, Nidra suportive si congruente cu scopul tau
- definesti si construiesti clientul tau ideal. Cel caruia urmeaza sa te adresezi cu serviciile si produsele tale prin mesajul si povestea ta
- construiesti un material-magnet care, sa te ajute sa aduni primii tai clienti in lista de email marketing
- concepi un plan editorial inteligent si sustenabil, pentru atragerea clientului tau ideal
- modelezi componenta emotionala in relatia cu clientii tai
- te folosesti de RAS (sistemul de activare reticulara) si lucrul cu subconstientul pentru a merge in directia dorita, folosindu-te inteligent de principiile karmice
- intelegi de ce adaptabilitatea este o calitate necesara in volatilitatea pietei
- descoperi motivatia sau DE CE-ul tau, ca si componenta de baza in ceea ce construiesti
- folosirea platformelor de social media pentru a ajunge la cat mai multe persoane cu mesajul si produsul tau